همایش برندینگ و حمایت از برندهای ملی در هتل اسپیناس پالاس با حضور اساتید بزرگ
سمپوزیوم هلدینگ اسپیدار و گروه شرکتهای سفیر(هلدینگ ستاپ) در خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۰) رویدادی با حضور جمع کثیری از مدیران توانمند و برند های شاخص ( از جمله )، مقامات ومدیران ارشد کشور عزیزمان و اساتید و نخبگان دانشگاهی درهتل اسپیناس پالاس تهران برگذار خواهد کرد و در این رویداد ارزشمند تعداد کثیزی از برند ها، تولید کنندگان و کارآفرینان موفق معرفی می شوند. دراین گردهمایی شکوهمند دکترنیما کیمیایی مدرس مذاکره، فروش و کسب و کار و پرفسور سعید خزایی دکتری آینده نگاری راهبردی دانشگاه سوربن به آموزش مدیران خواهند پرداخت.
یکی از مهمترین راههای ایجاد ارزش در شرکتها تبادل خدمات و قابلیت ها با سایر مجموعه ها و انجام تعامل اقتصادی آنها با یکدیگر است و از طرفی افزایش توانمندی و بینش مدیریت به عنوان عامل اصلی در شرکت امری ضروری است که بحران های پیش روی سازمان را کاهش و باعث ارتقاء فروش و برند و ایجاد هم افزایی میان سازمان ها و نقش آفرینی بهینه مجموعه در بازارهای رقابتی ، اشتراک دانش سازمانی و حتی ایجاد بستر انحصار در کالا و خدمات تولیدی می گردد. از این رو در گروه شرکتهای آسان تجارت سفیر برآن شدیم تا با ایجاد فضای آموزشی حرفه ای و تعامل بین کمپانی های کارآفرین و برند با ارائه متدهای خاص در این حوزه باعث افزایش فروش، رونق کسب و کار و معرفی فاخر برند مطبوع شما به بهترین شکل باشیم.
محورهای که به آن خواهیم پرداخت :
ارتقای دانش مدیریت همگام با دانش جهانی
بازاریابی و فروش به سبک برترین کمپانیهای جهان
نوآوری در کسب و کار
خلق استراتژیهای پیروزمندانه
ایجاد شبکه تعاملی و بهینه سازی روند فعالیت
برای ارزش آفرینی سازمان و برند در هر مجموعه روشهای متفاوتی به کار گرفته میشود که در این رویداد به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت:
افزایش بینش ارزش آفرینی: ایجاد یک اصل و دیدگاه ویژه جهت ارزش آفرینی در سازمان
ویژگی متمایز تیم: در راستای برندینگ و ارزش آفرینی، سازمانها خصوصیات خود را حول بینش مشخصی تبیین میکنند .
مدلهای ذهنی: این مدل ها که از تجربه ناشی شده، تعیین کننده نحوه تفسیر و تعبیر اطلاعات می باشد.
ایجاد ساختار سیستم و فرآیندها: نظامهای سازمانی با تشویق اهداف مشخص بر رفتارهای خاص تأثیر میگذارد.
افراد و مهارت ها: تربیت منابع انسانی و کارمندان با مهارتهای منحصر به فرد باعث می شود تا سازمان با استفاده از آنها پویایی ایجاد نماید .
آموزش کوچ فردی و سازمانی: به واسطه دوره کوچینگ و رهبری می توانید همانند یک مشاور حرفه ای در کنار سازمان خود باشید.
کانون تجارت: سازمان جهت ساماندهی فعالیتها، یک محور سرمایه گذاری مشخص را برای خود تعریف نموده و تلاش می کند تا حد امکان خارج از این محدوده سرمایه گذاری نکند این تعاملات باعث می شود تا میزان و نحوه تصمیم گیریها کنترل و هدایت شود.
حضور دکتر مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین ریاست جمهوری
مهر ۱۳, ۱۴۰۰