همایش برندینگ و حمایت از برندهای ملی در هتل اسپیناس پالاس با حضور اساتید بزرگ

سمپوزیوم هلدینگ اسپیدار و گروه شرکتهای سفیر(هلدینگ ستاپ) در خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۰) رویدادی با حضور جمع کثیری از مدیران توانمند و برند های شاخص ( از جمله )، مقامات ومدیران ارشد کشور عزیزمان و اساتید و نخبگان دانشگاهی درهتل اسپیناس پالاس تهران برگذار خواهد کرد و در این رویداد ارزشمند تعداد کثیزی از برند ها، تولید کنندگان و کارآفرینان موفق معرفی می شوند. دراین گردهمایی شکوهمند دکترنیما کیمیایی مدرس مذاکره، فروش و کسب و کار و پرفسور سعید خزایی دکتری آینده نگاری راهبردی دانشگاه سوربن به آموزش مدیران خواهند پرداخت.

یکی از مهمترین راه‌های ایجاد ارزش در شرکتها تبادل خدمات و قابلیت ها با سایر مجموعه ها و انجام تعامل اقتصادی آنها با یکدیگر است و از طرفی افزایش توانمندی و بینش مدیریت به عنوان عامل اصلی در شرکت امری ضروری است که بحران های پیش روی سازمان را کاهش و باعث ارتقاء فروش و برند و ایجاد هم افزایی میان سازمان ها و نقش آفرینی بهینه مجموعه در بازارهای رقابتی ، اشتراک دانش سازمانی و حتی ایجاد بستر انحصار در کالا و خدمات تولیدی می گردد. از این رو در گروه شرکتهای آسان تجارت سفیر برآن شدیم تا با ایجاد فضای آموزشی حرفه ای و تعامل بین کمپانی های کارآفرین و برند با ارائه متدهای خاص در این حوزه باعث افزایش فروش، رونق کسب و کار و معرفی فاخر برند مطبوع شما به بهترین شکل باشیم.

 

محورهای که به آن خواهیم پرداخت :

ارتقای دانش مدیریت همگام با دانش جهانی

بازاریابی و فروش به سبک برترین کمپانی‌های جهان

نوآوری در کسب و کار

خلق استراتژی‌های پیروزمندانه

ایجاد شبکه تعاملی و بهینه سازی روند فعالیت

برای ارزش آفرینی سازمان و برند در هر مجموعه روشهای متفاوتی به کار گرفته می‌شود که در این رویداد به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت:

افزایش بینش ارزش آفرینی: ایجاد یک اصل و دیدگاه ویژه جهت ارزش آفرینی در سازمان

ویژگی متمایز تیم: در راستای برندینگ و ارزش آفرینی، سازمان‌ها خصوصیات خود را حول بینش مشخصی تبیین می‌کنند .

مدل‌های ذهنی: این مدل ها که از تجربه ناشی شده، تعیین کننده نحوه تفسیر و تعبیر اطلاعات می باشد.

ایجاد ساختار سیستم و فرآیندها: نظام‌های سازمانی با تشویق اهداف مشخص بر رفتارهای خاص تأثیر می‌گذارد.

افراد و مهارت ها: تربیت منابع انسانی و کارمندان با مهارت‌های منحصر به فرد باعث می شود تا سازمان با استفاده از آنها پویایی ایجاد نماید .

آموزش کوچ فردی و سازمانی: به واسطه دوره کوچینگ و رهبری می توانید همانند یک مشاور حرفه ای در کنار سازمان خود باشید.

کانون تجارت: سازمان جهت ساماندهی فعالیت‌ها، یک محور سرمایه گذاری مشخص را برای خود تعریف نموده و تلاش می کند تا حد امکان خارج از این محدوده سرمایه گذاری نکند این تعاملات باعث می شود تا میزان و نحوه تصمیم گیری‌ها کنترل و هدایت شود.

همایش برندینگ هتل اسپیناس

همایش برندینگ هتل اسپیناس همایش برندینگ هتل اسپیناس حضور دکتر مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین ریاست جمهوری

همایش برندینگ هتل اسپیناس همایش برندینگ هتل اسپیناس

 

مهر ۱۳, ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه